Zdrowa ona - rzetelnie o twoim zdrowiu

Najnowszy raport „Zrozumieć męskość. Rzeczywistość
polskiego mężczyzny” już gotowy!

Dowiedz się, co sądzą polscy mężczyźni na temat zdrowia, emocji, partnerstwa, seksu i ojcostwa w 2024 roku

Raport został wykonany na zlecenie Gedeon Richter Polska na bazie szeroko zakrojonego badania przeprowadzonego wśród polskich mężczyzn*.

Stworzony, aby dowiedzieć się, co myśli i czuje polski mężczyzna.

Ankietowanych zapytano o różne kwestie, których do tej pory często nie poruszano, m.in. związane ze zdrowiem,
seksualnością, odczuwaniem emocji i samoakceptacją.

Jaki jest polski mężczyzna?

Czy dba o zdrowie? Jakim jest partnerem i ojcem? Czy ważne są dla niego emocje?
My pytamy, oni odpowiadają.

Zobacz relację z prezentacji wyników badania

11 września oficjalnie zaprezentowano wyniki badania.

Zobacz relację z prezentacji wyników badania

Dowiedz się więcej

Seks i emocje oczami polskich mężczyzn Czy chcą rozmawiać o uczuciach, mają kompleksy? Jak dobrze oceniają swoje samopoczucie, zadowolenie z życia, czy często uprawiają seks i jakie są ich fantazje? Najnowszy raport „Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny” przynosi zaskakujące odpowiedzi.
Przeczytaj artykuł
Czy Polacy cierpią na zaburzenia erekcji? Dane są zaskakujące! Z raportu „Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny” wynika, że problemy ze wzwodem ma już ponad połowa ankietowanych. Czym faktycznie są zaburzenia erekcji i jak można odczytywać 
najnowsze dane?
Przeczytaj artykuł
Jak poziom testosteronu u mężczyzn wpływa na ciało i umysł? Testosteron to kluczowy hormon, który odgrywa istotną rolę w zdrowiu mężczyzn. Jego wpływ na ciało i umysł 
jest znacznie szerszy, niż można by przypuszczać. 
Od kształtowania męskiej sylwetki, przez regulację nastroju, 
aż po wpływ na libido.
Przeczytaj artykuł

* Raport „Zrozumieć męskość. Rzeczywistość polskiego mężczyzny” powstał na podstawie badania, zrealizowanego w lipcu 2024 r., które przeprowadził Instytut Badań Pollster na zlecenie firmy Gedeon Richter Polska Sp. z o.o.
W badaniu wzięło udział 1078 Polaków w wieku 18-69 lat, wśród których znaleźli się mieszkańcy zarówno dużych, jak i małych miast oraz wsi.